Asansör Düşerse Ne Yapmalı? Günlük Hayatın İçinden Bir Güvenlik Gerçeği İstanbul’da yaşayınca insan bazı şeylere alışıyor. Trafik, kalabalık, sürekli bir yerlere yetişme telaşı… Ama en garip olanı şu: Her gün defalarca bindiğim asansörün aslında ne kadar “görünmez bir güvenlik sistemi” olduğunu hiç düşünmeden kullanıyorum. Ofiste 12. kata çıkarken ya da akşam eve dönerken 9 kat merdiven çıkmamak için o küçük kabine adım atıyorum ve aklımdan geçen tek şey genelde telefon ekranı oluyor. Sonra bazen içimi hafif bir soru kemiriyor: “Asansör düşerse ne yapmalı?” Bu soru ilk bakışta biraz abartılı geliyor ama insanın aklına bir kere takılınca da kolay kolay çıkmıyor.…
Yorum Bırak